Kargo ve Teslimat


TESLİMAT VE KURULUM

  • Sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde sipariş verdikten sonra tarafınza E-mail ile sipariş onay bilgisi gönderilecektir.
  • Siparişiniz onaylandıktan sonra, almış olduğunuz ürünün stok durumuna ve kategorisine bağlı olarak;
  • Beyaz eşya veya elektronik eşya almış iseniz 5-15 gün içerisinde iletişim bilgileri ile birlikte adresinize en yakın yetkili servise veya adresinize, mobilya almış iseniz 5-15 iş günü içerisinde adresinize teslim edilir.
  • Bu süreyi aşacak olan teslimatlar ile ilgili size telefon ile bilgi verilip, nedeni açıklanarak siparişinizin teslim süresinin uzadığı bilgisi verilir.
  • Acil siparişlerinizde ise firma satış temsilcimizden ürün teslimatı hakkında lütfen bilgi alınız. Firmamızca siparişi veren müşterinin adres bilgileri incelenerek, fiziksel koşullar, arazi ve yol durumu büyük araçlarla teslimata uygun olması halinde teslimat yapılır, aksi takdirde müşteri bilgisi dahilinde sipariş iptal edilir. Kurulum bedeli hakkında bilgi almak için müşteri temsilcimizden bilgi alınız.
  • 1.000,00 TL ve üzerindeki siparişleriniz de kargonuz ücretsiz olarak gönderilecektir.
  • Bazı il ve ilçe merkezlerine bazı nedenlerden dolayı sevkiyatlarımız gerçekleştirilememektedir. Bunun için lütfen destek hattımız olan;
  • 0370 725 4171 ya da 0542 277 78 78 numaralarını arayınız.

ÜRÜNÜN TESLİM ALINMASI

  • Siparişinizin size en hızlı şekilde ulaşması için müşteri temsilcilerimize adres bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız.
  • Siparişini doğrudan telefon ile vermek istiyorsanız ürün teslimatına kadar birebir size özel müşteri temsilci ile görüşebilir, siparişiniz hakkında bilgi alabilir.ürün teslimatı dahil tek bir kişi ile işleminizi tamamlarsınız.Size özel müşteri temsilcisi atamamızın en büyük nedeni satın almak istediğiniz üründe yapmak istediğiniz değişiklikler için ( renk- şekil - modül ekleme vb)  üretim , stok durumu, ürün kalite kontrol , teslimat sürecinde sizlere daha iyi hizmet vermek ve hiçbir hatayla sizleri karşı karşıya bırakmamaktır. Size atanan müşteri temsilciniz ile aklınıza takılan ve sormak istediginiz tüm sorular için temsilcinizin gsm numarasından ulaşabilirsiniz. 
  • Hatta varsa adresinizin tarif bilgilerini de müşteri temsilcimize veya nakliye ekibimize yer bildirimi olarak tarif ediniz.
  • Bu sayede gelen nakliye aracı yerinizi bulmakta zorlanmaz ve daha kısa sürede ürününüzü teslim almış olursunuz.
  • Ürününüz yola çıkarken müşteri temsilcimiz sizi arar ve paket sayısını size bildirir.
  • Nakliye firması ürünü size teslim ederken aynı paket sayısında teslim alırsanız, ürünü eksiksiz bir şekilde teslim almış olursunuz.
  • Aksi takdirde ürün kurulurken mutlaka eksik bir bölüm çıkacaktır ve ürün kurulumunda sıkıntı çıkacaktır.
  • Ürünü nakliye firmasından teslim aldınız ve size verilen paket sayısından eksik ise derhal müşteri temsilcimizi arayıp bilgi veriniz.
  • Müşteri temsilcimizde nakliye görevlisiyle görüşüp sorunun nereden kaynaklandığını çözebilsin. Ürünü eksik parça olarak teslim almanız halinde, eksik olan parça yeniden size nakliye firmasıyla gönderilecektir.

EVİNİZDEKİ HER ÜRÜN BİR YILDIZDIR

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.